Analiza strategiei de marketing pentru Bonprix si Miniprix

cover-photo

  • Analiza site-urilor dpdv al ofertei (gama de produse, pret) si UX(template site, mod de prezentare a ofertei, elemente de marketing online, etc.)
  • Identificarea nivelului de pret al celor doua magazine
  • Determinarea pozitiilor site-urilor pe cuvinte cheie din zona fashion (camasi, pantaloni, pantofi, etc) in SERP
  • Analiza activitatii in Social Media
  • Analiza newsletterelor si frecventa trimiterii acestora
  • Identificarea instrumentelor de promovare offsite

 Bonprixro 

  • Magazin online
  • Face parte dintr-un grup ce are magazine cu acelasi nume in Marea Britanie, Brazilia si nu numai
  • Comercializeaza produse de imbracaminte
  • Face parte din cel mai mare concern din bransa Otto
  • Principalul public tinta este reprezentat de femei

 Miniprix

  • Magazin online si offline – cu mai multe locatii fizice
  • Comercializeaza imbracaminte
  • Si-a largit portofoliul de produse cu electrocasnice mici, produse pentru casa, gradina si masina, carti, IT, etc
  • Brandul a luat nastere in 2000

 

Analiza template-ului, UI/UX si a nivelului de pret pentru produse

Bonprix – Pagina Home

home

In general cei de la Bonprix au o pagina de Home destul de estetica si care arata foarte bine dpdv grafic. Este bine ca pagina de Home sa fie una care sa aiba un design curat si atragator in acelasi timp fiind pagina de intampinare a vizitatorului care  isi face o parere dupa doar cateva secunde despre site.

Eu  consider pagina de Home ca fiind asemanatoare cu coperta unei brosuri, pliant sau afis, deci trebuie sa fie una care sa ii faca vizitatorului o impresie buna inca de cand aterizeaza pe site.

Sunt multe site-uri care au o pagina de Home asemanatoare cu cea de categorii. Nu este gresit dar de preferat este sa aiba un design placut si diferit fata de paginile de categorii. Totodata este bine ca pe pagina de Home sa se ilustreze mai multe categorii de produse cum ar fi: produse noi, promotii, oferte speciale, lichidari de stoc, top vanzari, produse cu cele mai multe review-uri, etc. In acelasi timp pozele trebuie sa fie unele mari care sa arate bine si sa capteze atentia vizitatorilor.

Prezentand mai multe categorii de produse, se poate capta atentia mai multor categorii de consumatori. Unii pot fi atrasi de promotii, altii de produse noi, altii de top vanzari samd.

Alte  exemple de site-uri cu un design al paginii de Home  deosebit sunt Asos, TopShop, LaRedoute si Marksnadspencer.

Minprix – Pagina Home

home-miniprix

Se poate observa ca cei de la Miniprix au optat pentru pagina de Home pentru un design asemanator cu cel de pe paginile de categorii prezentand totodata mai multe categorii de produse :Recomandari pentru tine,  Colectie noua si Stock Shock. Pozele sunt destul de mici in partea dreapta fiind prezente si niste beneficii precum : Transport Gratuit la comenzi de peste 100 RON,  Retur Gratuit, etc.

Pentru a afla si mai multe lucruri despre cum sa realizezi o pagina de home cu un design placut si persuasiv in acelasi timp puteti citi urmatoarele 2 articole:

10 of my favourite homepage designs – By Ben Davis @ Econsultancy

15 Examples of Brilliant Website Homepage Design – Written by Jessica Meher 

 

Bonprix – Meniu

home-meniu

 

Miniprix – Meniu

Meniu-miniprix

 

Bonprixro Vs. Miniprix – Meniu

Bonprix

  • Prezentare produse in functie de ocazie
  • Produse marimi mari
  • Noutati
  • Bestseller-uri
  • Produse evaluate cel mai bine
  • Linkuri catre produse in functie de brand: Bpc, BodyFlirt, etc 

Miniprix

  • Principalele categorii de produse
  • Produse din colectie noua
  • Produse Stock Shock – prd foarte ieftine
  • Produse parteneri (electrice, electrocasnice mici, etc.)
  • Produse ce se vand en-gros

Se poate observa ca cei de la Bonprix au o structura a meniului mai detaliata putand astfel sa atraga atentia mai multor categorii de potentiali cumparatori.

 

Bonprix – Pagina Despre noi

Bonprixro---Despre-noi

 

Miniprix – Pagina Despre noi

miniprix-despre-noi

 

 Bonprix

  • Pagina este accesibila doar din footer,  o zona destul de putin accesata de catre vizitatori
  • Descrierea ar putea fi  imbogatita cu :
  • Poze care sa animeze un pic pagina
  • Mai multe informatii despre Otto, grupul din care face parte
  • Informatii cu privire la trecutul firmei, un mic istoric insotit de cifre
  • Informatii despre evenimente trecute si viitoare
  • Comunicate de presa
  • Infografice

Miniprix

  • Descrierea este mult prea scurta
  • Textul ar trebui imbogatit cu informatii ca cele precizate mai sus

Bonprix – Pagina categorie de produse

pagina-de-produse-Bonprixro

 

Miniprix – Pagina categorie de produse

pagina-de-produse-Minipriox

Bonprix Vs MiniPrix – Pagina de categorie

Bonprix

  • Header cu poze si descrieri despre categoria de produse specifica paginii
  • Poze dinamice – o data ce te duci cu cursorul pe poza apare o alta poza cu produsul vazut din spate sau din alt unghi
  • Se arata culorile si marimile disponibile pentru fiecare produs prezentat pe pagina
  • In partea stanga se mentioneaza celelalte categorii de produse
  • In partea stanga sunt filtre de culori, marimi, pret si marca
  • In partea de sus exista buton de sortare in functie de popularitate, pret descrescator si crescator

Miniprix

  • Header cu poze si descrieri despre categoria de produse specifica paginii
  • Poze cu produse mici de o calitate nu foarte buna
  • La unele categorii de produse (fuste) produsele nu se vad foarte bine
  • In partea de sus sunt filtre pentru subcategorii: fuste mini, colorate, office, etc.
  • In partea stanga sunt filtre pentru marimi, culori si pret
  • Nr de telefon si butonul albastru de newsletter nu sunt vizibile la unele rezolutii 

 

Bonprix Footer

home-footer

 

Miniprix Footer

footer-miniprix

Bonprix Vs Miniprix  – Footer

Bonprix

  • Abonare newsletter – functioneaza
  • Iconite (linkuri) catre Facebook si Youtube
  • Conditii de cumparare
  • Tabel cu marimi
  • Oferta produse
  • Sectiunea : Cumparaturi in siguranta

Miniprix

  • Abonare newsletter – functioneaza
  • Sectiune cu informatii despre (Livrare si returnare, Contact) Informatii despre companie (Cine suntem , despre noi)
  • Precizarea retelelor de site-uri partenere (Voyage, En-gros)
  • Mentionarea tipurilor de carduri cu care se poate plati online
  • Precizarea faptului ca sunt prezenti pe ShopMania, Compari.ro, SmartBuy
  • Nr de telefon la care se pot face comenzi
  • Butonul albastru de newsletter nu functioneaza

 

Bonprix – Pagina de produs

pagina-produs-bonprix-noua

Pagina Produs Miniprix

pagina-produs-miniprix

Bonprixro Vs. Miniprix – pagina de produs

Bonprix

  • Prezentarea produsului ar putea fi imbunatatita printr-o descriere mai detaliata ( mod de purtare si accesorizare, ocazii de purtare (strand, mare)
  • Nu exista si o prezentare video a produsului, ar trebui sa aiba  – alte produse de la Bonprix au si un clip video
  • Poza de produs cu lupa
  • Sunt poze cu produsul in diferite culori si din diferite unghiuri
  • Sunt prezentate niste review-uri ale altor clienti despre produsul in cauza care pot creste increderea in produs si in magazin
  • Se prezinta si alte produse complementare care pot duce la cresterea sumei cheltuita de client (cross selling)
  • Dupa adaugarea produsului in cos se continua  sa i se arate cumparatorului cele 3  produse complementare ( bratara, slip si papuci) – acestea pot duce la cresterea sumei cheltuite de client
  • Ar putea sa se introduca butoane de wishlist pentru produsul principal ( acestea se pot contabiliza si in cazul in care un produs este adaugat in aceasta  lista de mai multe persoane, se pot promova mai accentuat acele produse prin newslettere adresate respectivelor persoane sau prin bannere

Miniprix

  • O prezentare prea scurta a produsului
  • Poza de produs cu lupa
  • Butoane de Tweet, Pin, Share si Like Facebook
  • Plugin Social Facebook prin care se poate scrie un comentariu
  • In partea dreapta se prezinta alte produse complementare cum ar fi bratari, coliere, pantaloni, etc (cross selling)
  • Produsul nu este prezentat in format video

 

Viteza de incarcare a celor doua site-uri

Bonprix

page-insights

Gtmetrix

gtmetrix

 

Conform datelor furnizate de Gtmetrix, pagina de home de la Bonprix  are o durata de incarcare de 14 secunde, foarte mare dar si pagina ocupa destul de mult, 2 mb. De regula pagina se recomanda sa aiba sub 1 mb, dar aceasta cifra poate sa difere de la un caz la altul.

 

Miniprix

page-insights

Gtmetrix

gtmetrix

Se poate observa ca cei de la Miniprix stau un pic  mai bine la viteza de incarcare comparativ cu cei de la Bonprix conform datelor furnizate de Page Speed si Gtmetrix.

 

Rezultatele generate de motorul de cautare (search bar) intern

 

fuste

fuste-femei

Se poate observa ca rezultatele generate de butonul de search in urma cautarilor dupa doua cuvinte : fuste dama, pantaloni dama, etc nu sunt unele concludente.

Doar in urma cautarilor folosindu-se un singur cuvant pantaloni, fuste, etc. rezultatele generate sunt concludente.

In cazul cautarilor dupa expresii formate din doua cuvinte cheie precum:bluze femei, pantaloni femei, tricouri femei, etc. rezultatele generate nu sunt reprezentate de categoria de produse cautata ci de mai multe categorii de produse printre care se afla si categoria cautata
Ar trebui ca rezultatele generate sa afiseze doar categoria de produse cautata nu si altele

Miniprix – rezultate generate de motorul de cautare intern

fuste

fuste-femei

Dupa cum se observa, motorul de cautare intern a celor de la Miniprix fie nu genereaza nici un rezultat fie doar unul singur.

In general este bine ca motorul de cautare intern sa genereze rezultate cat mai relevante desi nu in toate domeniile oamenii folosesc acel buton de search.

Un webinar bun in care se discuta despre cum ar trebui sa arate rezultatele generate de un motor de cautare intern este urmatorul: (1/2) How to make the internal search results on an e-commerce web site, functionality-wise?

 

Pentru partea a doua a webinarului dati click aici.

Model de afisare a rezultatelor generate de motorul de cautare intern

model-de-afisare-a-rezultatelor-Interne-IlPassa

Il-Passo-pantofi-dama

 

Nivelul de pret practicat de Bonprixro si Miniprix – Produse pentru femei

analiza-pret-bonprix-miniprix

S-au luat in considerare principalele categorii de produse
Se observa ca cei de la Bonprixro practica in general preturi mai mari

 

Nivelul de pret practicat de Bonprixro si Miniprix – Produse pentru barbati

analiza-si-pret-pentru-produsele-pentru-barbati

 

Se observa ca cei de la Miniprix au preturi maxime mai mari decat cei de la Bonprixro dar in general la Miniprix sunt mult mai multe produse cu preturi mici decat in cazul celor de la Bonprix.

Analiza de pret s-a facut la inceputul lunii Februarie 2015. In prezent se observa ca s-au introdus si niste produse numite PRODUSE PARTENERE care la data efectuarii analizei de pret nu erau.

 

Determinarea pozitiilor site-urilor pe cuvinte cheie din zona fashion (camasi, pantaloni, pantofi, etc) in SERP organic si platit

 

Bonprixro Vs. Miniprix – Pozitii in Google – Barbati

miniprix-si-bonprix-pozitii-organic-pentru-produsele-pentru-barbati

  • Nr de cautari lunare s-a identificat cu Keyword Planner
  • Pozitiile s-au identificat utilizandu-se rank checker de pe site-ul www.seocentre.com ( se poate folosi si rank tracker)
  • In functie de browser si oras pozitiile pot diferi (cautarea s-a facut din Bucuresti)
  • Se observa ca expresiile ce contin cuv. “barbati” au o cautare mai mare decat cele ce contin “baieti”
  • Totodata se observa ca Bonprixro ca medie este mai bine pozitionat in SERP decat Miniprix

miniprix-bonprix-produse-pentru-barbati-organic-si-paid

 

  • In perioada analizata  ( februarie 2015) doar Bonprixro a realizat campanii de search Adwords
  • Pozitiile ocupate de ad-urile Adwords sunt in general fruntase
  • Se mai poate observa ca Bonprixro foloseste adwords in situatiile in care exista putine cautari pe cuvintele cheie respective si cand are o pozitie mai putin buna in zona rezultatelor organice

 

Bonprixro Vs. Miniprix – Pozitii in Google –  Femei

produse-pentru-femei miniprix-bonprix-

 

Bonprixro Vs. Miniprix – Pozitii in Google – Femei

  • Se observa ca expresiile ce contin cuv. “dama” au o cautare mai mare decat cele ce contin “femei”
  • Totodata se observa ca Bonprix  este mai bine pozitionat in SERP decat Miniprix in cazul cautarilor ce contin “dama” si “femei” la fel 

 

Bonprixro – Continut Ad-uri Adwords – Femei

bonprix-adwords-femei

 

Bonprixro – Analiza ad-uri Adwords

  • Analizand ad-urile adwords a celor de la Bonprixro se observa ca:
  • Se pune accent pe beneficiile legate de pret : preturi irezistibile, preturi incredibil de mici, etc
  • Se repeta expresia “ de la bonprix”
  • In multe ad-uri se mentioneaza “ Toate marimile la 1 pret” care probabil e un mic trick pentru cresterea CTR-ului dorindu-se probabil sa se induca potentialului cumparator ideea de pret mic
  • Bonprixro foloseste in ad-uri si mesaje CTA precum : Descopera, Fii in pas cu moda, etc.

 

Identificarea titlurilor, link-urilor si a meta description din SERP si analiza acestora

 

Bonprixro – Anunturi – Produse barbati

2-3bonpirx-meta-description-barbati

 

Bonprixro – Anunturi – Produse femei

2-3bonpirx-meta-description-femeii

 Bonprixro – Analiza anunturi

  • Bonprixro foloseste aproape in fiecare meta description cuvintele si expresiile:
    “Vezi cu ce te imbraci… Moderne (cuvant cheie) la preturi promotionale….” – ca si in cazul ad-urilor Adwords se pune accent pe beneficiul de preturi mici
  • In urma cu ceva timp cei de la Bonprix aveau si niste stelute in anunt plus un nr  de review-uri  aferent categoriei respective; stelutele ajuta la o mai mare vizibilitate ce poate duce la o rata de click mai mare; acele stelute in prezent nu mai apar

 

Miniprix  – Anunturi – Produse barbati

miniprix-metadescription-barbati

 Miniprix  – Anunturi – Produse femei

meta-description-miniprix-produse-femei

  • Dupa cum se observa in tabele, unele din titluri pot fi imbunatatite prin includerea cuvintelor cheie
  • Se pune accent pe beneficii precum : Transport gratuit la comenzi mai mari de 100 RON, Livrari in toata tara, preturi mici ( ca cei de la Bonprixro)
  • Produsele nu au review-uri, prin urmare nu beneficiaza de vizibilitatea crescuta data de acestea in SERP
  • Pentru magazinele cu notorietate mare  precum sunt Bonprix si Miniprix e posibil ca titlurile si meta descrierile sa nu aiba o importanta majora in rata de click pe care o genereaza acele anunturi dar pentru un magazin mai mic, mai putin cunoscut  este bine ca anunturile din SERP sa fie cat mai relevante pentru cautarile ce se fac pe Google

Amazon – Model de email pentru obtinerea de review-uri

model-de-review-1-si-2

  • Trimitere de email personalizat cu produsul cumparat dupa livrarea acestuia pentru ca cel care a cumparat produsul sa poata sa faca un review. Este foarte important timming–ul. Au fost situatii in care am primit mail in care mi se cerea sa fac un review pentru produsul comandat dar nelivrat inca. 
  • E-mail-ul trimis in general de catre cei de la Amazon este unul destul de simplu. Dand click pe una din stelute te duce catre cea de a doua ilustratie unde poti scrie un review si in format text daca doresti

 

Prezenta celor doua site-uri in Social Media si analiza activitatii acestora

notorietate-facebook

  • Se poate observa o diferenta mare intre numarul de fani ai celor de la Bonprix comparativ cu Miniprix ( numarul de fani nu este intotdeauna foarte important, conteaza si ce  fac acei fani, cat de activi sunt pe Facebook si cat de des interactioneaza cu postarile paginii respective)
  • Aceasta diferenta se datoreaza investitiilor mai mari in promovare ai celor de la Bonprix
  • Cei de la Miniprix nu se promoveaza atat de mult pe Facebook si in mediul online asa cum fac cei de la Bonprix

Exemple de postari Miniprix

1concurs-aplicatie-miniprix

  • O mare parte din posturi fac referire la reduceri de preturi
  • Multe din postari s-au adresat publicului feminin
  • S-a putut observa ca in zona de comentarii a postarilor fanii pun intrebari cu privire la :marimi produse, culori, stadiu comenzi, etc.) iar cei de la Miniprix sunt foarte prompti in a le raspunde
  • Postarile fac referire de regula la reduceri, concursuri, promotii ce sunt valabile pentru magazinul online si/sau magazinele offline
    In perioada analizata (luna Iulie 2014) o parte din posturi au promovat produse nonfashion precum biciclete si anvelope
  • Se promoveaza diverse concursuri; unul dintre acestea consta in realizarea unei comenzi pe app-ul Miniprix pentru primirea unui discount de 20% la comanda realizata ( vezi postarea a doua) – un astfel de concurs incurajeaza fanii sa downloadeze aplicatia si sa cumpere pentru prima data prin intermediul acelei aplicatii, existand posibilitatea ca acei fani sa continue sa interactioneze cu app-ul Miniprx o data ce l-au instalat pe telefon crescand astfel posibilitatea de a cumpara si in viitor prin intermediul app-ului
     

 

Exemple de postari Bonprix

postare-concurs-facebook 6

 

  • Se pune accent pe postarea de oferte de produse
  • Nu se pune accent pe reduceri de preturi, oferte promotionale precum fac cei de la Miniprix
  • Fanii pun intrebari cu privire la produse iar cei de la Bonprixro raspund cu promptitudine
  • O mare parte din postari se adreseaza publicului feminin
  • Se organizeaza concursuri in care participantii trebui sa creeze o denumire pentru poza de concurs postata care de cele mai multe ori este o tinuta ( ca postarea de mai sus) – astfel de concursuri ii fac pe fani sa interactioneze cu pagina de Facebook si de cele mai multe ori si pagina produsului respectiv este vizitata crescand astfel si numarul de vizite pe site

Recomandare

Crearea unui blog in care sa se scrie articole despre moda in general si postarea lor pe pagina de Facebook. Astfel intre marca si consumatori ar avea loc interactiuni ale caror scop nu ar fi  unul de natura comerciala sau cu scop de vanzare.  Scopul ar fi unul de informare a consumatorilor despre trenduri si tendinte in moda.

Articolele de pe blog ar putea face referire la tendinte in moda, trenduri actuale si viitoare, exemple de tinute pentru sezonul curent in care sa se prezinte o tinuta in pas cu trendurile actuale  formata din produse de pe site. Astfel s-ar realiza o imbinare intre informatia utila furnizata consumatorului despre trenduri si tendinte in moda si posibilitatea de a cumpara macar un produs din cele prezentate in articol.

 

logo instagram

Miniprix si Bonprixro 

followers-pe-instagram

Miniprix

  • Se posteaza poze carora li se dau diverse efecte
  • Se posteaza clip-uri mici de cateva secunde in care se prezinta in format video diverse produse ce se gasesc in magazinele Miniprix

Bonprix

  • Cei de la Bonprix Romania nu au cont de instagram

In tarile din vest in special in fashion este utilizat destul de mult Instagram dar la noi in Romania inca nu este o retea sociala foarte utilizata. Pentru mai multe informatii puteti citi urmatoarele articole:

Social Media in Romania (Aprilie 2015) – Cristian Manafu

The fashion blogger who makes $15,000 per Instagram post

 

logo pinterest

Miniprix – Pinterest

Cei de la Miniprix au mai multe conturi de Pinterest: Pinterest Romania, Pinterest Militari si Pinterest Otopeni. Dat fiind faptul ca cei de la Miniprix au oferte speciale diferite si  in functie de locatie este bine sa aiba mai multe conturi, fiecare persoana putand sa dea follow la contul corespunzator cu locatia in care el sta sau pe care o prefera.

In ceea ce priveste activitatea si notorietatea celor de la Miniprix, contul Pinterest Miniprix este cel care are cei mai multi followeri dintre toate si anume 694 (Iunie 2015). Celelalte conturi au un numar de followeri destul de mic de doar cateva zeci.

 

Bonprix – Pinterest

Bonprix nu are un cont de Pinterest de Romania, pe pagina de Facebook fiind integrat contul de Pinterest din Germania. In  urma cu ceva timp exista un astfel de cont de Romania, probabil l-au inchis.

 

twitter-logo

 Miniprix

Cei de la Miniprix au mai multe conturi de Twitter pentru mai multe locatii, aplicand aceeasi strategie ca si in cazul Pinterest. Contul de Twitter care are cei mai multi followeri este cel principal avand 1151 de followeri (Iunie 2015). Celelalte conturi de locatii au doar cateva zeci

Bonprix

Ca si in cazul Pinterest, cei de la Bonprix nu au un cont de Twitter de Romania

 

logo youtube

Miniprix

  • Miniprix are pe Youtube o serie de filmulete care ilustreaza imagini cu actiunile lor de promovare, cu angajatii si clientii magazinelor cu acelasi nume
  • Filmuletele se gasesc si pe pagina de Facebook https://www.facebook.com/miniPRIX.ro/app_349313058487732
  • Unele din filmulete au cateva zeci de vizualizari iar altele chiar cateva sute sau mii
  • Filmulete nu sunt foarte profesionist realizate dar in general cei de la Miniprix se axeaza pe simplitate ca si in cazul magazinelor offline care nu au un design deosebit dar si a magazinului online care nici el nu are un design foarte estetic/aratos

Bonprix

  • Cei de la Bonprixro nu se promoveaza prin clip-uri video si nici nu au un canal Youtube pentru magazinul din Romania

Cei de la Miniprix au o prezenta mult mai activa si frecventa pe canalele de social media decat cei de la Bonprixro
Dupa cum s-a observat Miniprix acorda o atentie si celorlalte canale de comunicare social in afara de Facebook

 

Comunicarea celor doua site-uri  prin newslettere

Miniprix– Frecventa trimitere newslettere

frecventa-newslettere-miniprix

Exemplu de newsletter- Miniprix

ex-1 ex-2

  • Frecventa trimiterii de newslettere in luna Mai 2015 a fost de aproximativ 1 newsletter la 2 zile
  • Subiectele au facut referire la reduceri de 40-50% la diferite articole
  • Miniprix desfasoara in fiecare marti o oferta speciala “3 ceasuri bune” in care doritorii se pot duce in magazinele Miniprix si beneficiaza de reduceri semnificative la diverse produse si comunica aceasta oferta prin newslettere
  • Toate newsletterele din luna mai au avut acelasi layout ceea ce poate fi un dezavantaj deoarece poate plictisi destinatarul vazand acelasi template/layout de fiecare data
  • Newsletterele nu sunt personalizate in functie de sex dpdv al produselor inserate, al destinatarului si al subiectului
  • O astfel de personalizare ar putea duce la o rata de deschidere si conversie mai mari

 

Bonprixro– Frecventa trimitere  newslettere

frecventa-trimitere-newslettere

 Exemple de newslettere Bonprix

1 2

 

  • Frecventa trimiterii de newslettere in luna mai a fost de aproximativ 1 newsletter la 2 zile
  • Comparativ cu Miniprix cei de la Bonprixro nu pun accent pe precizarea reducerilor in subiectul mail-ului
  • In subiectele mail-urilor se face referire de multe ori la mesaje de natura emotionala
  • De cele mai multe ori newsletterele au avut un layout diferit acesta fiind un avantaj deoarece se reduce riscul ca destinatarul sa devina imun la vizualizarea aceluiasi layout de mai multe ori
  • Newsletterele nu sunt personalizate in functie de sex dpdv al produselor inserate, al destinatarului si al subiectului
  • O astfel de personalizare ar putea duce la o rata de deschidere si conversie mai mari

 

Alte instrumente de promovare ale celor doua site-uri
in mediul online

Bonprix

  • Adwords – campanii de search
  • Retargeting/Remarketing  prin Sociomantic, ETarget – un articol bun despre ratargeting puteti citi aici
  • Campanii de ad-uri pe Facebook
  • Remarketing pe produs pe Facebook
  • Marketing afiliat 2 parale: https://www.2parale.ro/campaigns/bonprix

Miniprix

  • Remarketing prin Adwords – codul este prezent in sursa dar in perioada analizata (luna iulie 2014) nu s-au realizat campanii de remarketing
  • Marketing afiliat – 2 parale (https://www.2parale.ro/campaigns/miniprix-ro)

Prezenta celor doua site-uri  pe device-urile mobile

Atat Miniprix cat si Bonprix au variante responsive pentru site-urile lor pe device-urile mobile. Totodata cei de la Miniprix au o aplicatie ( un app) pentru telefoanele mobile.

In final va recomand un webinar interesant despre bussiness-urile de fashion din strainatate.

Fashionable by Google #8: Export for Fashion E-commerce

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *